پی وی سی

پی وی سی چیست؟

ورق مقاوم در برابر حرارت

پی وی سی چیست؟

همان‌طور که اشاره کردیم، پی وی سی، یک محصول یا فرآورده صنعتی از جنس پلاستیک مخفف کلمه Polyvinyl chloride و پلی‌وینیل کلراید است که در قرن نوزدهم برای اولین بار کشف شد و پس از پی بردن به کاربردهای فراوان آن، تولید و استفاده انبوه از آن آغاز شد. ورقه‌ هایی که از این جنس تولید می‌شوند، به راحتی با کمک روکش و یک رنگ مخصوص، می‌توانند طرح‌های متنوعی به خود بگیرند.
اگر شما هم به ورق‌های پارکت لمینت، ام دی اف و … توجه کنید، متوجه وجود یک روکش پلاستیکی می‌شوید که از جنس ورقه‌های پی وی سی است، اما چرا اصرار بر استفاده از پی وی سی وجود دارد؟ کاربرد پی وی سی چیست که آن را یک ماده جذاب می‌کند؟ مزایای ورق پی وی سی چه چیز هایی هستند؟

مزایای ورق پی وی سی چیست؟

  • ضدآب بودن

  • مقاومت در برابر حرارت

  • ضد آتش

  • ضد ضربه

  • ضد خط و خش

  • مانع و ضد انواع حشرات موزی از جمله موریانه، مورچه، سوسک و …

  • تمیز شوندگی آسان و راحت

  • نصب آسان باتوجه به محل استفاده

  • نگهداری آسان و بدون هزینه

  • قابلیت رنگ شوندگی و تغییر شکل بالا

  • مقاوم در برابر تغییر و افزایش دما

  • وزن سبک و حمل آسان

  • دوام و استحکام بالا نسبت به محصولات مشابه

ورق مقاوم در برابر حرارت

مقاومت ورق پی وی سی در برابر حرارت

احتمالاً شما هم متوجه شده‌اید که چرا اکثر افراد دوست دارند که از این نوع محصولات در خانه خود استفاده کنند و تولیدکننده‌ها بر اساس نیاز مشتریان، بیشتر سعی در تولید انبوه محصولات خود در این زمینه دارند؟ حالا که با مزایای این ماده بی نظیر آشنا شدید، بهتر است بدانید که کاربرد پی وی سی بیشتر در چه مکان‌هایی است؟

کاربرد پی وی سی چیست؟

از این ماده جادویی محصول صنعت پتروشیمی، می‌توان در بسیاری از مکان‌ها استفاده کرد که از جمله آن‌ها، کابینت آشپزخانه، کمد و کابینت‌های داخل سرویس بهداشتی، کمد استخر، اتاق‌های پیش ساخته و کانکس، وسایل و دکوراسیون داخلی (مانند میز، کمد و …)، صنعت عظیم کشتی سازی، صنعت خودروسازی، فضاسازی شهر و پارک‌ها، لوله‌کشی آب و فاضلاب و … است!
در اکثر صنعت‌ها نیاز است که از یک ماده مقاوم، ضد آتش، ضد حرارت، سبک و … مانند پی وی سی استفاده شود، اما آیا می‌دانید که شما هم می‌توانید از آن استفاده کنید؟ نمای اصلی حمام و سرویس بهداشتی‌ها به روشویی کابینتی پی وی سی آن هاست. در واقع کارخانه‌ها و تولیدکننده‌های روشویی کابینتی پی وی سی از ورق‌های این ماده استفاده می‌کنند و باتوجه به طرح‌های مورد علاقه مشتریان، آن‌ها را شکل دهی می‌کنند و در ساخت این روشویی‌ها استفاده می‌کنند.

ورق سایبان مقاوم در برابر حرارت

ورق با کیفیت پی وی سی کار شده برروی خانه

ورق صاف پی وی سی چیست و چرا باید آن را تهیه کنید؟

ورق صاف پی وی سی جدیدترین نوعی از محصول چینکوه، ورق سایبان هرمزگان است که در حال حاضر تولید آن شروع و آماده ارسال به بازار مصرف است! دیگر دوره تخریب منابع طبیعی و هدررفت سرمایه های حیاتی به سر آمده است و باید کمی مدرن شد. هم اکنون پوشش خانه های مدرن در مساکن اروپا ورق های پی وی سی به چشم می خورند و نمای بیرونی ساختمان نیز به علت عدم فرسایش این ورق مستحکم و به صرفه اقتصادی و سبک استفاده میشود.
از مزایای خرید از این فروشگاه اینترنتی چینکوه، ورق سایبان هرمزگان نسبت به سایر فروشگاه‌های آنلاین، قیمت مناسب، خرید بی واسطه از تولیدکننده، گارانتی و ضمانت 10 ساله، ارسال رایگان محصول به سراسر ایران و  مشاوره رایگان می توان اشاره کرد!
در قسمت بلاگ سایت چینکوه، ورق سایبان هرمزگان می توانید مطالب جذاب در مورد پی وی سی و یو پی وی سی را مشاهده کنید و با چشمی باز به خرید ببردازید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *