سایبان

بهترین ورق سایبان چیست؟

بهترین ورق های سایبان

انواع ورق های سایبان

ورق های سایبان به طور کلی به ورق های بسیاری دسته بندی می شوند که در مقاله ما فقط به ورق های پر استفاده و پر کاربرد در این صنعت اشاره می کنیم و در ادامه آنها را با هم مقایسه می کنیم.

چهار ورق یو پی وی سی، گالوانیزه، ایرانیت سیمانی و فایبر گلاس از پر استفاده و پر کاربردترین ورق های سایبان هستند که در ادامه این مقاله با خصوصیات آنها بیشتر آشنا می شوید. راستی! ورق های با کیفیت سایبان رو می توانید از شرکت چینکوه، ورق سایبان هرمزگان به صورت آنلاین سفارش دهید!

مقایسه ورق های سایبان

در این قسمت ما قصد مقایسه چهار ورق یو پی وی سی، گالوانیزه، ایرانیت سیمانی و فایبر گلاس را داریم که البته در این قسمت ها ورق یو پی وی سی دست بالاتر را دارد چرا که سه لایه هست و ورقی سخت جان به تمام معناست و تا حداقل چهل سال ظاهر و مقاومت خود را حفظ می کند و و حتی اگر ورق یو پی وی سی را از شرکت چینکوه خرید کنید برنده 10 سال ضمانت بازگشت کالا می شوید!

  • داغ شدن در برابر آفتاب

ورق گالوانیزه در این بخش ضعیف عمل می کند و به شدت داغ می شود و ورق ایرانیت سیمانی داغ می شود و ورق فایبر گلاس کم و کمتر از ورق های قبلی داغ می شود ولی ورق یو پی وی سی چینکوه اصلا داغ نمی شود و برنده این بخش است!

  • میزان عایق حرارتی

در این قسمت هم ورق گالوانیزه ضعیف عمل می کند و ورق ایرانیت سیمانی و ورق فایبر گلاس میزان عایق حرارتی متوسط دارند ولی ورق یو پی وی سی چینکوه عایق حرارتی بسیار عالی ست و برنده این بخش است!

  • مقاومت در برابر ضربه

در این قسمت ورق های فایبر گلاس و ایرانیت سیمانی بسیار ضعیف عمل می کنند و می شکنند یا تکه تکه می شوند و ورق گالوانیزه مقاومت خوبی دارد ولی کج می شود ولی ورق یو پی وی سی چینکوه مقاومت بالا و انعطاف بالایی دارد!

  • مقاومت در برابر خوردگی و پوسیدگی

ورق گالوانیزه در این بخش ضعیف عمل می کند و به سرعت می پوسد و ورق های ایرانیت سیمانی و ورق فایبر گلاس خشک و فرسودکه می شوند و زود می شکنند ولی ورق یو پی وی سی چینکوه اصلا نه می پوسد و نه زنگ می زند و خورده هم نمی شود!

  • مقاومت در برابر گرما و سرما

ورق های فایبر گلاس و ایرانیت سیمانی در این بخش ضعیف عمل می کنند و یا از بین می روند یا ترک می خورند و ورق گالوانیزه عملکرد بهتری دارد و منبسط و منقبض می شود ولی ورق یو پی وی سی چینکوه مقاومت بالایی در برابر گرما و سرما دارد!

  • میزان عایق صوتی

در این قسمت ورق گالوانیزه ضعیف عمل می کند و صدا را از خود عبور می دهد و ورق ایرانیت سیمانی و ورق فایبر گلاس میزان عایق صوتی مناسبی دارند و عایق مناسبی هستند ولی ورق یو پی وی سی چینکوه عایق صوتی بسیار عالی ست و صدای کمی از خود عبور می دهد!

  • مقاومت در برابر تغییرات آب و هوا

در این قسمت میتوان گفت سه ورق ایرانیت سیمانی، فایبر گلاس و گالوانیزه هر سه عملکرد یکسانی دارند و بسیار ضعیف عمل میکنندو یا ترک میخورند و یا خشک و پوسیده میشوند که باعث نشت آب خواهد شد؛ ولی ورق یو پی وی سی چینکوه یک سروگردن از همه این ها بالاتر است و علاوه بر اینکه تغییری در آن حاصل نمیشود بلکه حتی رنگ آن هم تغییر نمیکند!

  • میزان انعطاف پذیری در برابر ضربه

می توان گفت در این قسمت ضعیف ترین عملکرد را ورق های ایرانیت سیمانی و فایبر گلاس دارند چرا که سریع میشکنند و پاره میشوند؛ گالوانیزه کمی بهتر از آن دو است چرا که فقط کج میشود، ولی رو ورق یو پی وی سی چینکوه با تریلی رد شو اگه گفت آخ سریع مرجوع بزن!

جدول مقایسه ورق ها

در این جدول اطلاعات مختصر از انواع ورق ها وجود دارد

راستی! خیالت از اثرات یو پی وی سی رو محیط زیستی هم راحت باشه اگه دوست داری به محیط زیست کمک کنی ورق یو پی وی سی و گالوانیزه انتخابات خوبی هستن چراکه ایرانیت سیمانی و فایبر گلاس عامل سرطان ریه و حساسیت های پوستی و خارش و التهاب میشن! پس اگه زندگی دوروبریات برات مهمن درست انتخاب کن!

حالا تکلیفمون چیه؟ کدومو بخریم که از هر طرف سود کنیم؟

از هر لحاظ که حساب کنیم ورق یو پی وی سی یه سروگردن از بقیه بالاتر هستو بقیه رو صد هیچ میزنه و شما با هزینه یه کوچولو بیشتر میتونید از همه طرف سود کنید!

برای خرید بهترین ورق سایبان بازار میتونید اینجا کلیک کنید و یا با شماره 09212483919 تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری کسب کنید!

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

یک نظر در “بهترین ورق سایبان چیست؟

  1. حسین رنجبر گفت:

    از سایت شما بخاطر مشاوره عالی و مقاله زیباتون مچکر هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *